Catedra de limba engleză Şef catedră: prof. Corina BarbuCompun colectivul catedrei:
|
prof. CORINA BARBU Este profesor gradul I, absolventă a Facultăţii de Limbi Străine a Universităţii “Lucian Blaga “ din Sibiu.
Activitatea din ultimii ani: pregătiri pentru bacalaureat şi admitere în învăţământul superior militar, conducerea cercului de pregătire pentru olimpiadele şcolare.Cursuri: Experienţa profesională
- 2000 – prezent: profesor limba engleză; responsabil cu pregătirea loturilor reprezentative ale colegiului pentru concursuri şcolare şi pentru concursurile de admitere în academiile militare ale categoriilor de forțe;
- 2010 – 2014: sef comisia metodică consiliere și orientare la nivelul colegiului;
- 2010 – 2014: consilier proiecte și programe educative;
- 2009 – 2011: membru în echipa proiectului european multilateral Comenius „Pride and Prejudice”;
- 2009 – 2022: profesor responsabil cu formarea continuă;
- 2022 – prezent: președinte Comisie Mentorat Didactic și Formare în Cariera Didactică;
- 2009 – 2014: membru comisie C.E.A.C. din colegiu;
- 2000 – prezent: responsabil – catedra de limba engleză;
- 2011-2013: membru în echipa proiectului european multilateral Comenius „Music Matters”;
- 2013-2017: profesor metodist al ISJPH
- 2014-2020: Centrul de Excelenta Prahova, coordonator limba engleză cls 11-12;
- 2020-2021: Centrul de Excelență Prahova, profesor limba engleză cls 11-12;
- 2015-2017: coordonator local proiect Erasmus +KA2: Developing English through ARt-oriented activities;
- 2015 – prezent: profesor responsabil cu activitatea internațională;
- 2017 – prezent: membru în consiliul de administraţie al şcolii/ consiliul de conducere;
- 2018 – prezent: membru în Corpul național al experților în management școlar;
- Evaluator la Olimpiadele şcolare de specialitate;
- 2019-2020: Coordonator proiect european Erasmus +KA1: The future- Learning in progress;
- 2019-2022: Coordonator proiect european Erasmus+ KA2 U.M.B.R.E.L.L.A.;
- 2021: Membru în Corpul de Profesori evaluatori pentru examene și concursuri naționale;
- 2021 – prezent: Membru în grupurile de lucru ale Ministerului Educației pentru elaborarea de programe școlare (GLC21 și GLC80)
Educaţie şi formare
- 2022 – Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and its Companion Volume , RELANG Workshop, European Centre for Modern Languages, Mamaia, România
- 2022 – ICT in Education, Praga, Cehia
- 2022 – Consiliere, dezvoltare personală și orientare în carieră a elevilor, CCD PH
- 2021 – Curs de formare pentru constituirea Corpului de Profesori evaluatori pentru examene și concursuri naționale
- 2019 – Flipped Classroom, Dublin, Europass Teacher Academy
- 2019 – Educație pentru sănătate și tehnici de acordare a primului ajutor
- 2019 – Abilitarea corpului de metodiști pentru învățământul preuniversitar
- 2019 – Dezvoltarea competențelor în vederea asigurării unui mentorat de calitate în învățământul preuniversitar
- 2019 – Educație financiară pentru o școală modernă
- 2018 – Comunicare si management
- 2017 – Leadership şi management în educaţie
- 2014- Curs INTEL TEACH – CCD, Prahova;
- 2014 – Evaluator de competente profesionale (Scoala de Aplicatie pentru Unitati de Lupta „Mihai Viteazul”, Pitesti)
- 2013 – Metodist al ISJPH – limba engleza;
- 2013 – The 2013 National Conference for English Language Teachers organized by Fischer International, Bucuresti
- 2013 – Curs MANAGER PROIECT (organizat de Asociatia Romana pentru Managementul Proiectelor)
- 2012 – Gradul didactic I
- 2011 – Programul de formare continua „Formarea competentelor IT in procesul didactic” (25 credite profesionale transferabile), in cadrul proiectului POSDRU „Profesionalizarea carierei didactice”
- 2011 – Programul de formare continua „Proiectarea si implementarea curriculumului centrat pe competente” (25 credite profesionale transferabile), in cadrul proiectului POSDRU „Profesionalizarea carierei didactice”
- 2011 – Programul de formare continua „Metode interactive de predare – invatare” (25 credite profesionale transferabile), in cadrul proiectului POSDRU „Profesionalizarea carierei didactice”
- 2011 – Programul de formare continua „ Managementul clasei de elevi – gestionarea situatiilor de criza” (25 credite profesionale transferabile), în cadrul proiectului POSDRU „Profesionalizarea carierei didactice”
- 2011 – Curs MENTOR (organizat de ZECE PLUS, Onesti)
- 2010 – Curs FORMATOR (organizat de SMART TRAINING SOLUTIONS, Bucureşti)
- 2009 – Curs „Methodology and Language Skills” (Oxford, UK)
- 2008 – Gradul didactic II
- 2002 – Grad didactic „Definitiv”
2 Premii speciale şi o Menţiune la Concursul Internaţional „Lecţii cu Nichita”, ediţia a V –a, secţiunea Traduceri Engleză Juniori
elev caporal Iulia Condruz – Menţiune
elev Răzvan Bojica – Premiu special
elev fruntaş Andrei Moraru – Premiu special
|
|
prof. DANIELA SCHONAUER 2001- Facultatea de Litere şi Stiinţe, secţia limba şi literatura englezǎ/limba şi literatura francezǎ, din cadrul Universitǎţii ”Petrol-Gaze” din Ploieşti.
2004-Definitivarea în învǎţǎmant, în specialitatea limba şi literatura francezǎ, la Universitatea din Bucureşti.2009 – Gradul Didactic II, la Universitatea ”Petrol-Gaze” din Ploieşti, în specialitatea limba şi literatura englezǎ. 2014 – Gradul didactic I.FORMARE CONTINUĂ
Cursuri:
– „Noi didactici in viziune transdisciplinară”, 2006;
– „Metodica predării terminologiei militare operaţionale”, 2008;
– curs de formator , 2010;
– curs de mentor, 2011;
– Innover pour motiver , Franţa, 2011;
– „Manager de proiect” 2013;
– „ Evaluator de Competenţe profesionale”, 2014;
– „ Intel Teach – Instruirea în societatea cunoaşterii” 2014;
– „ Interactive teaching – Using Educational Games and New Technology in order to enhance learner’s motivation”, Konstanz, Germania, 2016;
– „Leadership şi management în educaţie”, 2017;
– “Educație financiară” 2019;
– „Dezvoltarea competențelor în vederea asigurării unui mentorat de calitate în învățământul preuniversitar” 2019;
– „Educație pentru sănătate și tehnici de acordare a primului ajutor”, 2019
– “Flipped classroom”, Sevilla, Spania, februarie 2020;
– „Tablets and smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools”, Valencia, Spania, martie 2022;
– „Consiliere, dezvoltare personală și orientare în carieră a elevilor”, 2022;EXPERIENȚA PROFESIONALĂ ÎN CADRUL PROIECTELOR EUROPENE
– A făcut parte din echipele proiectelor europene Comenius Pride and Prejudice, Music Matters, care s-au desfășurat în colegiu în perioada 2009-2013;
– În 2011, a partcipat la cursul de formare continuă cu finanțare europeană
„ Innover pour motiver”, Montpellier, Franța;
– În perioada 08.02.2016-12.02.2016 a participat la Konstanz, în Germania, la cursul de formare continuă Interactive teaching – Using educational games and new technology in order to enhance learners’ motivation;
– Are contract de voluntariat cu Asociația Eruditus, din anul 2015 ;
– A susţinut în calitate de profesor formator voluntar cursul de limbă engleză English for Everyday Life, care s-a desfăşurat la Oslo, în Norvegia, în perioada 11.07.2016-17.07.2016.
– Parteneriatul de voluntariat cu Asociația Eruditus i s-a oferit oportunitatea de a se implica în proiectul european Grundtvig engAge – 2013-2015 ;
– Proiectul Erasmus KA1 The future learning in progress – 2019-2020 ;
– Participare la cursul Flipped classroom, Sevilla, Spania, februarie 2020 ;
– A participat la redactarea proiectului Erasmus KA1 Eficientizarea evaluarii prin e-instruire.
– A susţinut în calitate de profesor formator voluntar cursul de Classroom Management, care s-a desfăşurat la Oslo, în Norvegia, în perioada 07.08.2022-14.08.2022.CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA INSTITUȚIONALĂ ȘI LA PROMOVAREA IMAGINII UNITĂȚII ȘCOLARE– Participă la activități metodice organizate de CCD, sau de Alianța Franceză din Ploiești;
– A predat ore de limba franceză la Centrul Judeţean de Excelenţă Prahova din anul 2014 până în 2019;
– A participat în calitate de profesor evaluator la olimpiadele de limba engleză/franceză și la concursul Lecții cu Nichita.Elevii pregătiți au obținut rezultate la olimpiade și concursuri școlare, faza județeană.
– membru în echipele proiectelor europene Pride and Prejudice, Music Matters, Flipped Classroom, „Eficientizarea evaluării prin e-instruire”
– S-a implicat în organizarea olimpiadelor de fizică și astrofizică, faza națională,
care au avut loc în Breaza.
– Membru în comisia de elaborare a subiectelor pentru testul grilă de verificare a cunoștințelor, susținut de către candidații înscriși în vederea transferului în colegiile naționale militare |
 |
prof. ANDREEA ZIEGLER
Profesor titular
Grad didactic I
1999-2003 – Absolventă a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, Filologie – Limba şi literatura engleză – Limba şi literatura franceză, UPG Ploieşti
2004-2006- Master ,Concepte si Strategii de Comunicare, Engleza/ Franceza , Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti
CALIFICARE/ DIPLOME
2006 – Diploma de Master- specializarea :Concepte si strategii de comunicare interculturala, Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti
2003- Diploma de Licentiat in Litere, Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti, specializarea Limbsi Literatura Engleza – Limba si Literatura Franceza
1999- Diploma de bacalaureat Colegiul National Nicolae Grigorescu, Campina.
Diplome de profesor formator, mentor si evaluator.
CURSURI DE PERFECTIONARE PROFESIONALA
2022- Using Technology in the Classroom, Split, Croația.
2022- Program de formare continuă- Consiliere, dezvoltare personală și orientare în carieră a elevilor.-15 CPT
2019 Gradul Didactic I Limba și literatura engleza
2019 Curs Dezvoltarea Competentelor in vederea asigurarii unui mentorat de calitate in invatamantul preuniversitar, 15 CPT
2018 Curs Dezbatere si Oratorie Publica -20 CPT
2016-2017 Curs Leadership si management in educatie-22C.P.T.
2014 Curs Formarea continua a cadrelor didactice pentru utilizarea resurselor informatice moderne in predarea eficienta a limbii franceze si evaluarea la nivel european a competentelor lingvistice 16+25 C.P.T.
2014 Curs Intel Teach- Instruirea in societatea cunoasterii-25C.P.T.
2013 Curs Manager proiect
2012 Gradul II Limba engleza, U.P.G. Ploiesti
2012 Curs Profesionalizarea carierei didactice 100 C.P.T.
Formarea competentelor IT in procesul didactic
Managementul clasei de elevi-gestionarea situatiilor de criza
Metode interactive de predare – invatare
Proiectarea si implementarea curriculumului centrat pe competente
2011 Curs Mentor
2005 Definitivat limba engleza, U.P.G. Ploiesti
CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA INSTITUȚIONALĂ ȘI LA PROMOVAREA IMAGINII UNITĂȚII ȘCOLARE
A participat la redactarea proiectului Erasmus KA1 Eficientizarea evaluarii prin e-instruire 2021-2022, membru în echipa de proiect.
A fost membru în comisia de admitere la Academia Fortelor Terestre Nicolae Bălcescu Sibiu- iulie 2022
A fost membru în comisia de elaborare a subiectelor limba engleză la Scoala Militară de Maistri si Subofițeri Gheorghe Lazăr- septembrie 2021
A participat în calitate de profesor evaluator la olimpiadele de limba engleză și la concursul Lecții cu Nichita.
S-a implicat în organizarea olimpiadelor de fizică și astrofizică, faza națională,
care au avut loc în Breaza.
Elevii pregătiți au obținut rezultate la olimpiade și concursuri școlare, faza județeană.
Premiul I la concursul international Lectii cu Nichita 2019 |
 |
prof. Laura Șupeală
Universitatea „,Spiru Haret”, București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializare: Limba și literatura engleză – Limba și literatura spaniolă, 4ani/zi.
Universitatea „Spiru Haret”, București, Facultatea de Litere, Specializare: Limba și literatura română – Limba și literatura franceză, 3ani/zi.
Universitatea Tehnică de Construcții București: Masterat -Management Educațional, 2 ani/zi.
Grad didactic I, anul 2021
Membru al Corpului National de Experți in management educațional din 2018.
Certificat ” Inclusive Education and Competences for Democratic Culture „, Oslo , Norvegia 2022,
Certificat Consilier de dezvoltare personala 2021,
Atestat Evaluarea și dezvoltarea personala a copiilor și elevilor 2019,
Atestat Abilitarea Corpului de Profesori Metodiști 2020,
Atestat Leadership și Management în educație 2018.
Atestat Formator 2017.
|
 |
Prof. Spătaru Irina Ioana
Educație și formare în specialitate
1996-2000- absolventă a Facultății de Litere, Universitatea din București, specializarea Limba și literatura română-Limba și literatura engleză
2000-2001- Master – Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universităţii din Bucureşti, specializarea „Studii Culturale Britanice”.
– 2003- obținerea definitivării în învățământ – specialitatea Limba și Literatura Engleză, la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București.
– 2007- gradul didactic II în învățământ, cu media 10 – specialitatea Limba și Literatura Engleză, la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București.
-2011 – gradul didactic I în învăţământ, cu media 10 – specialitatea Limba și Literatura Engleză, la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universităţii din Bucureşti.
– 2018- Doctor SUMMA CUM LAUDEa în domeniul Filologie, cu teza SHAKESPEARE RE-LOCATED. EMPLOYING FILM ADAPTATIONS IN EDUCATION, la Universitatea din București, Studii Literare și Culturale, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine.
Activitate profesională
– 2020-2024 – referent științific pentru manuale de limba engleză, Editura Art Klett
– 2020 și 2025-coautor manuale limba engleză clasa a VIII-a – Editura Art Klett: Manualele de
LIMBA MODERNĂ 1. STUDIU INTENSIV. LIMBA ENGLEZĂ. LIMBA ENGLEZĂ pentru clasa a VIII-a și Manualul de LIMBA MODERNĂ 1. LIMBA ENGLEZĂ pentru clasa a VIII-a sunt câștigătoare și s-au plasat pe LOCUL 1 la evaluarea calitativă în cadrul licitației M.E.C. din 2025.
2020 – a publicat cartea cu titlul Shakespeare Re-Located. Employing Film Adaptations in Education, Editura Karta-Graphic, 2020, ISBN 978-606-693-176-2.
2022- formator național în cadrul programului de formare continuă în vederea constituirii Corpului de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale
2023-prezent- membru în Comisia Centrală a Olimpiadei Naționale de Limba Engleză.
2021-prezent- membru în Grupul de lucru al Ministerului Educației și Cercetării pentru programele de liceu.
– coordonator al Cercului Pedagogic Nr. 8 ( pentru educație permanentă ) al coordonatorilor pentru proiecte și programe educative școlare și extrașcolare, compartimentul Activitate extrașcolară și educație permanentă din cadrul I.S.J. Prahova.
A participat la conferințe și stagii de cercetare la nivel internațional
2021- Participare la conferința internațională ESRA (the European Shakespeare Research Association) Virtual Conference, 3-6 iunie 2021, organizată la Atena, în cadrul National and Kapodistrian University of Athens, cu prezentarea articolului Synchronous and Asynchronous Shakespeare. Teaching with Mediated Performance in the Online Classroom.
- 2018 a participat la conferința internațională ESSE (European Society for the Study of English), organizată la Universitatea Masaryk, Brno, Cehia, unde a prezentat un articol cu titlul Teaching Shakespeare with Film Adaptations in the Romanian Classroom. Localized Patterns of Viewing and Learning
- în iunie 2018 a participat la conferința internațională organizată de British Shakespeare Association, la Queen’s University Belfast, unde a prezentat un articol, în cadrul activității de cercetare din proiectul Borderland Circulation of Shakespeare, al Universității din București.
- 2016-2019 a făcut parte din echipa care a elaborat documente de proiectare pentru proiectul internațional cu finanțare europeană, UEFISCDI ,în cadrul Școlii Doctorale de la Universitatea din București; membru în echipa acestui proiect de cercetare exploratorie, cu titlul Circulația lui Shakespeare în zona de confluențe sud-est europene (Borderland Circulation of Shakespeare), obiectul său de cercetare fiind prezența lui Shakespeare în învățământul românesc și metodele specifice de predare; în 2017, în cadrul proiectului, a beneficiat de un stagiu de cercetare la British Library din Londra.
- 2018- a participat la conferința internațională, organizată de Universitatea din București (Facultatea de Limbi Străine și European Shakespeare Research Association) prin proiect UEFISCDI, cu un articol care a fost publicat în volumul conferinței.
- 2017- a desfășurat activități ca Lider în proiectul Award, Duke of Edinburgh.
- 2016 – a participat ca organizator la simpozionul organizat de MENCS și Institutul Yad Vashem-Israel, în colaborare cu ISJ Prahova, la C. N. Jean Monnet Municipiul Ploiești, cu tema Utilitatea mijloacelor audio-video în predarea Holocaustului.
- A participat la conferința internațională organizată la Universitatea din București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, în perioada 2-4 iunie 2016, unde a prezentat articolul cu titlul Shifting Perspectives in Teaching Shakespeare: Reaching Beyond Textual Bardolatry Through Transmedial Approaches in Romanian Textbooks, publicat în volumul conferinței.
Formare continuă
- 2025- programul de formare organizat de Asociația Edu Apps în cadrul proiectului „Clasa Viitorului-Pedagogie Digitală”; programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă „Abordări moderne în psihopedagogia specială”, în cadrul Universității din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației; cursul „Strategii de prevenție a bullyingului în învățământul preuniversitar” și cursul „Profesor și părinte azi, în contextul educației digitale”, Asociația Preuniversitaria Formare Continuă.
– a participat la simpozioane și sesiuni de comunicări: 07.11.2024, workshop Educate și British Council la I.S.J. Prahova; 14-15.11.2024, conferința națională „De la coping la succes academic în situații de vulnerabilitate”, UPG Ploiești; 05.04.2025 am participat la conferința Fischer International , București, the 3rd Edition of the Fischer ELT Masterclass, cu tema Is Technology Deskilling Teachers?, unde au prezentat studii recente doi autori renumiți de resurse pentru predarea limbii engleze, Penny Ur și Charles Pugliese
– 2024- Programul pentru dezvoltarea profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar: „Educație remedială: repere teoretice şi practice ale tulburării de învățare şi de comportament la elevi”- Asociația CCDU Phoenix, în sistem blended learning
– 2023 – Curs „Evaluarea, componentă a procesului instructiv-educativ”, CCD Prahova – 24 ore; Cursul Proeuro-Cons „Managementul informațiilor sensibile în instituțiile școlare pe timpul situațiilor de criză”
– 2022- Programul pentru dezvoltarea profesională continuă PROF IV – Coaching în procesul de predare-învățare-evaluare în context blended-learning, Casa Corpului Didactic Prahova; Cursul de formare CLIL AND BEYOND: PLURILITERACIES FOR DEEPER LEARNING, destinat inspectorilor și profesorilor de limbi străine implicați în elaborarea programelor școlare specifice limbilor moderne-nivel liceal, precum și profesorilor care predau discipline non-lingvistice la clasele cu predare a unei limbi moderne în regim bilingv- curs organizat în format online sincron, în parteneriat cu Ministerul Educației și Inspectoratul Școlar Județean Arad (CCD Arad)
-2021- Cursul pentru „Corpul profesorilor evaluatori pentru examenele și concursurile naționale”(CPEECN) conform calendarului constituirii corpului de profesori evaluatori pentru examenele şi concursurile naţionale, în anul şcolar 2020-2021 și metodologiei pentru constituirea corpului de profesori evaluatori pentru examenele şi concursurile naţionale; Programul de formare continuă pentru experți evaluatori de manuale-CEEM, acreditat prin OM 5612/ 19.12. 2019, derulat în perioada 19.02.2021-05.04.2021, online meeting 30 de ore, online learning 30 de ore, cu respectarea prevederilor OMEC 5767 din 15.10.2020, cu 15 credite profesionale transferabile
-an școlar 2018-2019- Program de formare continuă Abilitarea corpului de profesori metodiști pentru învățământul preuniversitar, în vederea obținerii atestatului de formare continuă a personalului didactic, organizat de PROEURO-CONS.
-aprilie-iunie- 2018- Program de formare continuă Evaluarea și dezvoltarea personală a copiilor și elevilor în vederea obținerii atestatului de formare continuă a personalului didactic, organizat de Asociația GO-AHEAD.
-iunie 2017-curs The British Educational System at School (Class Management Models and Practices of Optimisation), UK School of English, South End Croydon, Londra.
-noiembrie 2016- participare la dezbaterea „Surse și resurse în predarea limbii engleze” la ambasada Statelor Unite ale Americii.
-mai 2016- participare la Forumul Educațional Magister Oxford Day cu tema „Școală și Încredere, o Proiecție Comparativă”, București.
|
|
|
|